Ostuinfo

TELLIMINE

Tellimused võetakse vastu ööpäevaringselt. Klientidel on võimalik sooritada oste kasutajaks registreerudes või registreerimata. Registreerimisel küsime vaid neid andmeid, mis on tellimuse täitmiseks vajalikud. Käsitleme isikuandmeid konfidentsiaalsena ja avaldame kolmandale osapoolele vaid juhul, kui see on vajalik kauba kohaletoimetamiseks või seadusega ettenähtud juhul.

Tellimuse sooritamiseks valige toode ja suurus ning lisage selle ostukorvi. Jälgige ekraanil ilmuvaid juhiseid. Valige sobiv tarne- ja maksmisviis. Kinnitage tellimus. E-arve ja tellimuse kinnitus jõuavad Teie poolt sisestatud e-mailile paari sekundi jooksul. Toote lisamine ostukorvi ei kohusta Teid veel ostma, kuid pange tähele seda, et kuigi toode on juba Teie ostukorvis, on see tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele klientidele.

MAKSMINE

Swedpank pangalink

SEB pangalink

Maksmine ülekandega:

Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile e-maili teel tellimuse kinnitus ja e-arve, mille sees on tellimuse summa ja kõik vajalikud pangarekvisiitid makse sooritamiseks. Ostu eest tasumiseks pakume järgnevaid võimalusi: pangaülekanne. Maksetähtaeg 1 tööpäev (nädalavahetustel tehtud tellimustele kehtib 2-päevane tähtaeg, rahvusvaheliste tellimuste jaoks kehtib maksetähtaeg 4 päeva). Enne tellimuse tühistamist saadetakse Teie e-mailile meeldetuletuskiri. Kui Teil on 3 või rohkem maksmata jäänud tellimust ühe aasta jooksul, jätame endale õiguse tühistada koheselt kõiki Teie järgmisi tellimusi ja Teie kasutajakontot meie andmebaasis blokeerida. Kui arve ei ole jõudnud 1 tunni jooksul, palume võtta meiega ühendust – võimalik, et sisestatud e-maili aadress ei ole korrektne, e-postkasti maht on ületatud või on e-kiri sattunud spämmifiltrisse.

Arve tasumisel palun sisestage kindlasti arve number (leiate e-arvel). Kui tellimuse saaja ja maksja on üks ja sama isik, siis arve numbri selgituse juurde lisamine on soovitav, kuid mitte kohustuslik. Juhul kui tellimusel olev nimi erineb pangaülekandel olevast nimest (keegi teine tasub arve), siis arve numbri selgituse juurde lisamine on kohustuslik.

KOHALETOIMETAMINE

Kohapeal olevad tooted jõuavad Teieni 2-5 tööpäeva jooksul. Ettetellimisel tooted saabuvad 1-2 nädalaga. Tellitud kaubad toimetame Eesti Vabariigi piires kohale Omniva, Itella Smartpost või Omniva postiautomaadiga. Kõik e-poes müügil olevad tooted on originaal kinkepakendis. Enne ostjale saatmist, pakitakse kõik tooted läbipaistmatu turvaümbriku sisse.

Teil on võimalik valida kolme kohaletoimetamisviisi vahel:

 

  •  Omniva postkontor (4 EUR)
  •  Itella Smartpost (3 EUR)
  •  Omniva postiautomaat (3 EUR)

 

Ostud alates 50.- Eurot, transport Eesti siseselt tasuta.

Ostud alates 100.- Eurot, transport Soome tasuta.

 

Saadetis väljastatakse saajale tema elu- või asukohas allkirja vastu. Väljastamiseks tehakse üks katse. Juhul, kui saadetist ei õnnestu väljastada, jäetakse saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale teatel kirjas olevast postiasutusest.

VAHETAMINE JA TAGASTAMINE

Kui tellitud toode ei sobi või ei vasta Teie ootustele on Teil õigus toode 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest vahetada teise toote vastu või saada raha tagasi. Palume Teil teavitada meid sellest koheselt pärast tellimuse kättesaamist. Kui soovite saadud toote ümber vahetada mõne muu suuruse või teise kauba vastu, tasute vaid tagastuskulu. Uue toote postikulu kanname esimesel korral meie. Kui ostja soovib saada tagastatud toode eest raha, kanname kauba eest raha tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul (Võlaõigusseadus § 56). Raha kantakse kontole pärast seda, kui tagastud kaup on meieni jõudnud. Raha tagastatakse vaid sellele arvelduskontole, mida kasutasite kauba eest tasumiseks.

Nõudmised tootele, mille soovitatakse vahetada/tagastada:

• toote sildid ei tohi olla ära võetud
• toode ei tohi olla kasutatud
• toode peab olema oma originaalpakendis, mis ei tohi olla rikutud
• toode ei tohi olla määrdunud

NB! Eelpool mainitud nõudmistele mittevastav toode tagastamisele ega vahetamisele ei kuulu! Samuti ei kuulu tagastamisele püksikud, stringid ja sukatooted, mille hulka kuuluvad sukad, sukkpüksid ja võrkbodyd. Kaup on võimalik tagastada ainult posti teel. Tagastuskulud tasub ostja.

Kui tellitud kaup jõudis Teieni praagiga, mida polnud välisel vaatlusel kohe tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida Te tellisite, palume meid sellest koheselt e-posti teel informeerida. Sellel juhul palume Teid kaupa meile tagasi saata ja kui tagastatud kaup jõuab meieni, siis kohe postitame Teile uue toode. Toote nõuetele mittevastavuse korral on õigus pretensiooni esitada kaks aastat arvates kauba kättesaamisest.
Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldame, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu selgitame ise. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, pakume toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist. Vahetamine/tagastamine ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote/paki valest kasutamisest/avamisest.

PRIVAATSUS

Eu Trading OÜ kinnitab, et kõik ostja poolt edastatud andmete kaitse on tagatud. Eu Trading OÜ kasutab isikuandmeid ainult tellimuse täitmiseks ja ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

AUTORIKAITSE

Kõik e-poes INTIMATE.ee olevad pildid ja tekstid on kaitstud autoriõigustega ja nende omavoliline kasutamine, kopeerimine või printimine on rangelt keelatud. Rikkumise ilmsiks tulekul võib karistus olla kuni 300 trahviühikut. Kui rikkumise on toime pannud juriidiline isik, võib karistus olla kuni 30 000 EUR.

KLIENDITEENINDUS

Meie klienditeenindajad on alati meeleldi nõus vastama Teie küsimustele. Vastame Teile hiljemalt 1-2 tööpäeva jooksul. Küsimuste või ettepanekute korral saatke palun e-kiri aadressile: info@intimate.ee